22.6.08

I JUST CALLED...

Πάνε σχεδόν 20 καλοκαίρια πριν, που ένας μεγάλος, για να μην πω ο μεγαλύτερος της Soul, είχε έρθει για μία και μοναδική συναυλία στην Ελλάδα. Στο γήπεδο του Πανιωνίου, αν θυμάμαι καλά, βλέπετε το Αλτσχάιμερ έχει χτυπήσει την πόρτα. Αυτό όμως που δεν μπορεί να κάνει είναι να πάρει την μαγεία εκείνης της βραδιάς.

Η Νατάσα, η Λίντα, ο Αμβρόσιος, ο Κουμής, η Χαρά, το Ρηνιώ και η αφεντομουτσουνάρα μου, με καρώ τραπεζομάντιλο, μπύρες, σαντουϊτσάκια και ότι μπορείτε να φανταστείτε στο κέντρο του γηπέδου να απολαμβάνουν την βελούδινη φωνή του Stevie, κάτω από ένα ολόγιομο φεγγάρι.

Τώρα αν πω ότι αυτές ήταν συναυλίες θα με πείτε ρομαντικό ή παλιομοδίτη, αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Μπορεί και να είμαι.

Άντε και καλό μας καλοκαίρι.

4 σχόλια:

Jordan είπε...

Εγω παλι την ειχα δει απο μια ταρατσα διπλα στο γηπεδο με τους φιλους μου. Και ειχα συγκλονιστει με την φωνη του.
(Ναι στο γηπεδο του Πανιωνιου στη Νεα Σμυρνη ειχε γινει)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

@ JordanΆντε γειά σου, είπαμε γερνάμε αλλά όχι και τόσο!!!

Jordan είπε...

????...
Συ ειπας φιλε!
Γεια σου κι εσενα!☺

Σοφία είπε...

Δεν τη θυμάμαι τη συναυλία, αλλά μια χαρά μου ακούγεται. Ειδικά το καρώ τραπεζομαντηλάκι ;-)