26.9.08

Καλώς σας βρήκα!

Εϊτουρίτες και Εϊτουρίτισσες, ΗΡΘΑ! (ταρατατζούμ λέμε)
Μετά των αρχικών και υποχρεωτικώνε ευχαριστηρίωνε στον αθεόφοβο που με προσκάλεσε στο σεπτό ετούτο ιστολόγιον, ήρθε η ώρα να κάνω το ντεμπούτο μου ο ντεμπουτάντ, με μια παλιά, κλασσική, αγάπη των 80’ς.
Κύριοι και κυρίες. Πολλοί από μας έχουν πλέον γκριζάρει στους κροτάφους (όχι εγώ). Πολλοί έχουν ανακαλύψει τις αρχές της φαλάκρας-μπιφτέκι (πάλι όχι εγώ). Πολλοί έχουν μπυροκοιλιά (σχεδόν πάλι όχι εγώ). Πολλοί έχουν κουτσούβελα(99% σίγουρος ότι όχι εγώ).
Κανείς όμως από αυτούς τους ταλαίπωρους και τρισάθλιους νυν κοπρίτες και πρώην προέφηβους της δεκαετίας του 80, δεν ξεχνα τη θρυλική ΒΑΒΟΥΡΑ. Όποιος την έχει ξεχάσει τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα του, μη σας πω και με τον μακεδόνα του.

Η Βαβούρα ήταν ένα σουρρεαλιστικά χιουμοριστικό περιοδικό που όλοι όσοι ξέρω τουλάχιστον, τρελλαινόμασταν να διαβάζουμε. Μαζι με Μπλεκ, Αγόρι και Μικρό Ήρωα, είχαν γεμίσει τα ράφια μου. (Α ρε μάνα....γιατί τα πέταξες...)
Για αυτό και ως πρώτη μου επαφή με τις εϊτουριές εδώ μέσα, σας παραχωρώ μερικά λινκάκια όπου μπορείτε να βρείτε μερικά τεύχη :
Τεύχος 58 Τεύχος 92 Τεύχος 144 Τεύχος 221

Εντζόϊ ρε άτιμα..

6 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

καλώς μας βρήκες προφήτα!! Έσυ τα ανέβασες?! Πω θησαυρός!!!!!!!

ΥΓ Αυτό με τους κροτάφους, τις μπυροκοιλιές και τα παιδιά σε ποιον απευθύνεται?

ΥΓ 2 Άσχετο αλλά είχαμε γυμνασιάρχη που τον λέγαν Μακεδόνα (στο μικρό!)

Stefanos είπε...

Αυτό με τους κροτάφους και τις μπυροκοιλιές απευθυνόταν γενικά και όχι ειδικά. Απλά είχα στο μυαλό μου κάτι συμμαθητές μου που πέτυχα στο δρόμο τις προάλλες και τρόμαξα :D
Γαμάτες οι Βαβούρες ε;
οχι δεν τα ανέβασα εγώ, τα βρήκα :D
άσε άσε ναι θησαυρός. Θα ψάξω και για κανα "αγόρι"...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλώς μας ήρθες, απίστευτη η βαβούρα, περίμενα πως και πως να βγει.

geokalp είπε...

καλώς μας βρήκες κύριε προφήτα!!
η βαβούρα με αποζημίωσε τρελά!
και νομίζω ότι εύστοχα προβλήθηκε καθώς πρέπει να είχε μέχρι τώρα ξεχαστεί!

musicbug είπε...

Vavoura forever!!!!
Ta mazeva ki egw ta teyxi alla mallon ki emena sta skoupidia pigan, atimes manades! Th'arxisw na agorazw ksana apo to Monastiraki se kapoia fasi pouxw dei oti yparxoun. "Odos Trelas 13" ti gelio pou erixna!
Kalo mina

Unknown είπε...

Αξιος! Ηδη βουτάω στο άδυτο της αποθήκης μου, μπορεί να έχει μείνει κανένα Δρασις και Μπλεκ!