3.3.09

Κύβος του Rubik

Μετά από 25 περίπου χρόνια, πέρσι τέτοιο καιρό, έπεσε στα χέρια μου και πάλι ένας κύβος του Rubik. Ένα πολυαγαπημένο παιχνίδι στις αρχές της δεκαετίας του '80 που πήρε τα πάνω του ξανά τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πολλές και διάφορες παραλλαγές πλέον του κύβου αυτού στο μικρότερο 2x2x2, αλλά και στα πιο σύνθετα 4x4x4, 5x5x5 και τις πυραμίδες, σφαίρες και αμέτρητες άλλες παραλλαγές.





Το θετικό είναι ότι επιτέλους, μετά την παρακίνηση ενός φιλότιμου και υπομονετικού 50άρη πλέον καταφέρνω να τον λύνω, πράγμα που δεν έκανα ποτέ στα παιδικά μου χρόνια, όπου με ταλαιπωρούσαν οι... 5 από τις 6 πλευρές και δεν είχαμε την πολυτέλεια του internet, της πληροφορίας που χρειαζόμαστε για να βρούμε την λύση που μας ταιριάζει. Δεν κατάφερα δυστυχώς ψάχνοντας στην αποθήκη να βρω τον παλιό μου κύβο, αγόρασα έτσι έναν καινούριο που μετά από αρκετή χρήση, φαίνεται παλιότερος από τον παλιό μου! :)

Ακολουθεί προσωπικό βίντεο-επίδειξης της λύσης του που σε καμιά περίπτωση δεν συγκρίνεται με την ικανότητα που έχουν οι πρωταθλητές με χρόνους κάτω των 10 δευτερολέπτων!!!



Και η... πτωχή προς το παρόν συλλογή μου:

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πω πω, δεν κατάφερα να το λύσω ποτέ.

Rami είπε...

Πομονή και πιμονή! Χρόνο (και χρόνια) να 'χεις! :)

Cybergoulion είπε...

Σωστόοοοος

Stepas είπε...

Οι κολλητοί μου και συν-bloggers έφαγαν τρελό κόλλημα φέτος με τον κύβο και τελικά τον έλυσαν! Εγώ δεν τα καταφέρνω τόσο καλά και βαριέμαι σχετικά εύκολα με το παιχνίδι αυτό. Ελπίζω μια μέρα να στρωθώ και να τον λύσω κι εγώ.

Sheva είπε...

και εγω απο πατρα ειμαι
μηπως γνωριζεις που μπορω να βρω εναν 4χ4χ4;

εχω απο 2χ2 μεχρι 5χ5 χωρις τον 4χ4χ4 και δεν θελω να τον παραγγειλω απο ιντερνετ

Ανώνυμος είπε...

έχω μάθει να τον λύνω σε 1.36 min είμαι 12 χρονών και θέλω να φτάσω να τον λύνω σε 1.20...τι λέτε μπορώ...φίλε εσύ που έφτιαξες το video μπράβο σου τον λύνεις πολύ γρήγορα.